Bantu Aku Ya Allah

Assalamualaikum ,,
mengalir air mataku ... :'(
Berat...Memang Berat
Sekali Lagi Ujian Datang
Setiap hari Setiap Bulan
Ada Saja Ujian Mendatang...

Kenapa Ya Allah?
Kenapa mesti aku yang diuji
Lemah tenagaku, Lemah Jiwaku
Aku Rasa Tidak Bermaya.....

Ujian berat apakah yang aku lalui ini
Mestikah Aku?
Kenapa Tidak Dia, Dia dan Mereka....
Kenapa Aku?

Rasa Resah, gelisah mula datang kembali,
Ya Allah jika benar ujian ini memberi Hikmah,
Aku bersyukur kepadaMU...

Ujian Yang Datang terselit Hikmah
Sejauh Mana Kita Yakin dan Percaya,
Maka Bertambahlah Keyakinan kita kepada Allah
memang nak menangis bila ad manusia yg sanggop wt ak mcm nie , dye org tipu ak , dye maen2 kn ak , dye org wt ak mcm tk ad hati n perasaan

Masa yang terindah
Kini semua telah berakhir
Karena kau berubah
Tak seperti dulu lagi

Sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku
Tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku
Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu

Delima untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu
Biarkanku bersalah di depan mukamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namunku terlanjur cinta

Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu
Delima untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu

Biarkanku bersalah di depan mukamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namunku terlanjur cinta


6 comments:

cik nAdyYa ツ said...

bsabar la syg..
kuatkan hatimu :]

FATIN SYAMIMI said...

tens .. :')

Happy Smile said...

hehe, menyemak lagi. sabar yerp.
don't be like this . smile oke! Allah dah mengaturkan yang teRBAIK untuk hamba nya. tunggulah keindahan pelangi yang bakal mendatang :)

FATIN SYAMIMI said...

tens happy smile ,,, insyallah

nurul amirah athirah said...

masyallah , begini rasanyer , bila kehilangan cinta , apapun sabar ,!huhs , sorry lah , bila akk sedey , mira x dew kat samping akak ! apapun mira selalu disisi akk

FATIN SYAMIMI said...

xpe syg ... akk redha