MSU Shah Alam

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
السلام عليكم
uhuk uhuk (bajet batuk) jerebu jerebu .. pakai mask mcm pencuri . tapi pencuri comel  . muahahha XD 
terima kasih bagi cuti hari ni . LOVE YOU Malaysia .. hekhek 
so kesempatan hari ni nak update berjela jela . 
semua jerit yeahhh 
so disebabkan jelebu yang menyebabkan napas aku sesak . hup hup (tarik napas 6 harkat) 
aku spendkan masa untuk dating dengan pakwe pakwe aku dalam bilik tu . jangan pikir bukan bukan . cubit nanti 
terima kasih sara sebab suruh amirul hanta pakwe akak sampai datang depan rumah . muah setepek -..- 
tengah bercumbu dengan pakwe aku :p 
cuwitkan kami :'3 mohon jeles .. hakhakhak 
22 Jun 2013 
ada kursus dekat MSU Shah Alam . okey poyo & batak 
Time kursus ni dalam dewan tu share dengan budak dari Smk Sungai Burong
so kami di bahagikan kepada 15 kumpulan . aku dengan lili tercampak masuk dalam kumpulan budak sungai burong . nama kumpulan kami "Lempeng Cergas" good good punya nama . wakakakakaka . sekejap je dah rapat . siap peluk peluk lagi . muahaha . dengan girl okee (banyak aku gelak)  aku dapat dapat kakak angkat . muahaha XD 
terima kasih beribu lemon untuk budak sungai burong yang sangat OHSEM 


excited nak makan. mane mata akuu :'( tsk tsk 


nampak tak muka macam takut takut . nak tahu kenapa ?
bawah meja ni ada kucing . nak menangis aku .. lari pergi sebelah pidaus :p gagagga 



kembungkan pipi . come on babe .. kembungkan lagi . hakhakhak 




Lili , Alia And Me :D 
Masa dekat Perpustakaan Raja Tun Uda Shah Alam




muka keletihan . :p 



dengan adik aku . tak percaya ?
nama dia fatin atikah okeyy . muahaha
bukan laa .. ni junior aku

terselit di antara junior junior yang comel lagi tiut 


me and lili again -.- 

Ohsem punya kawan . nampak tak budak kecik sebelah aku tu ? ketahuilah dia tu form 4 -.-
hahahhahahaha



again ...



and again -.- 

sampai sekolah dalam pukul 5 lebih . masing masing tidur dalam bas. penat lew sangat 

okey sampai sini je . bubbye . emuahhh 

No comments: