Sejarah Semalam

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
السلام عليكم
Masa demi masa berlalu sudah
Kemana kaki jalan melangkah
Liku-liku kehidupan mengukir sejarah
Kini saatnya menyiapkan diri
Berkemas dari segala keburukan
Meningkatkan semua kebaikan
Ramadhan hampir tiba
Kini saatnya untuk membuka pintu hati
Memaafkan semua kekhilafan
Mari kita sambut dengan gembira
Dengan memperbanyakan ibadah
Tuk menggapai tingkatan taqwa
Derajat tertinggi disisi khalik
Semoga Allah selalu membimbing kita
amiin
assalamualaikum , selamat pagi elbibadi :) 
semangat hapdet belog :p 
tengok TAJUK pun dah over . ahaks (gedik) 
"sejarah semalam" ?? 
sejarah apa ? masuk  guinness book of record kee kee
tak tak .. tapi masuk dalam record hidup aku XD 
nak tahu tak semalam 29-6-2013 .. aku,nabila , firdaus and aiman cadang nak study group (study la sangat) 
but aiman and firdaus tak dapat datang .. then aku dengan nabila and aida .. study ni buat dekat rumah Aida .. so aku kene pergi dengan nabila .. then 
FIRST TIME ! ulangan suara FIRST TIME ! 
aku merempit dengan nabila seawal 8.00 pagi untuk ke rumah aida . okeyy semangat -_- .. pagi tu call nabila.. dia tak angkat . time tu aku dah gelabah dia ambik ke tak aku dekat depan speedmart.. dah la aku cilok abg aku punya helmet merah . apak rare , tak rare sangat .. tapi helmet tu besar .. boleh bayang tak ? muahaha .. so aku asyik call nabila je .. setengah jam call dia kata otw . what ? bukan main lama otw dia . nasib baik mama teman aku .. dah la ada abg encem tengah pasang khemah depan aku . aduh maluu aku .. dengan pegang helmet . macam nak lari keliling speedmart tu je perasaan malu aku . -_- arghh .. cukup laa . pagi pagi dah malu .. then nabila sampai , dia tak nampak aku (see aku yang besar ni pun tak ade yang nampak) terpakse berjalan . kay semua pandang aku .. pastu ada pakcik tanya "nak pergi mana dik?" aku diam je . aduh maluuu .. 
after half of hour sampai rumah aida.. nabila bawak GILERRR laju .. nak pecah urat belakang aku masa langgar bumper jalan tu , nabila gelakkan je .. -_- dah sampai rumah aida boleh pulak abang dia lepak dekat ruang tamu dengan kawan .. okeyy malu lagi .. cukup malu aku semalam 
dah sampai sarapan semua settle , pastu aida buatkan keychain felt . comel okeyy 
then nabila dah janji nak belanja kepci (KFC) . so kita orang pun jakun -_- pukul 10 lebih pergi kfc dekat ijok tu .. dah settle makan pastu balik .. nak tahu tak ? aku meet ama . okey mohon jeles . hahaha . lama tak jumpa dia . last jumpa dekat oneplaza (OP) .. pastu aida dengan nabila pergi MYDIN , beli ayam . aku kene tinggal T_T macam orang gila menuggu mereka mereka pulang . perkara penting yang anda harus tahu 

NABILA TAK ADA LESEN ! TAK ADA LESEN 

lepas dorang balik , kita orang nak balik rumah .. nak tahu tak ? aida nak ikut -_- kene TRIPLE bayangakan la bertapa jauh kene triple . lalu IJOK,BUKIT BADONG,BATANG BERJUNTAI,UNISEL . memang gile .. semua orang gelak tengok kita orang T_T . dah sampai rumah boleh pulak jiran aku nampak . kene gelak lagi .. huaaaaa :'(  sob sob
  

this aida . annoying girl 


ni nabila . tolong pusingkan laptop anda kalau pakai pc pandai pandai la kau XD 

then last night aku tidur rumah embah , tidur dengan jia . dia nak belajar buat blog . dengan baik hati aku ajar :D 
alhamdulillah ada perubahan :p muehehe 
bubbye .. assalamualaikum 
 

No comments: